Ramowy rozkład dnia dla dzieci 5-letnich „Żabki”
Czas od…do... | Czas trwania | Organizacyjna forma aktywności |
7.00 – 8.00 | 1 | Zabawy i zajęcia dowolne odpowiadające potrzebom i zainteresowaniom dzieci, indywidualna i grupowa praca z dziećmi. |
8.00 – 8.20 | 0.20 | Krąg zmysłów i procesów poznawczych – aktywności i zabawy wspierające rozwój zmysłów oraz innych procesów poznawczych. |
8.20 – 8.30 | 0.10 | Ćwiczenia poranne. |
8.30 – 8.40 | 0.10 | Czynności higieniczno – porządkowe. |
8.40 – 9.00 | 0.20 | Śniadanie. |
9.00 – 10.00 | 1 | Realizacja zadań edukacyjnych z cała grupą w ramach realizacji podstawy programowej. Nabywanie kompetencji w obszarze fizycznym emocjonalnym, społecznym i poznawczym, zajęcia doskonalące umiejętność posługiwania się językiem angielskim. Udzielanie pomocy psychologiczno – pedagogicznej. |
10.00 – 10.45 | 0.45 | Zabawy i zajęcia dowolne odpowiadające potrzebom i zainteresowaniom dzieci, indywidualna i grupowa praca z dziećmi. |
10.45 – 11.45 | 1 | Pobyt na powietrzu, obserwacje przyrodnicze, zabawy dowolne i zorganizowane, spacery, prace porządkowe. |
11.45 – 12.00 | 0.15 | Czynności higieniczno – porządkowe. |
12.00 – 12.30 | 0.30 | Obiad. |
12.30 – 13.50 | 1.20 | Bajkoterapia /czytanie dzieciom, zabawy dydaktyczne, ćwiczenia utrwalające z zajęć edukacyjnych, relaksacja przy muzyce. |
13.50 – 14.00 | 0.10 | Czynności higieniczno -porządkowe. |
14.00 – 14.30 | 0.30 | Podwieczorek. |
14.30 – 15.00 | 0.30 | Prace użyteczne – porządkowanie zabawek na półkach. |
15.00 – 17.00 | 2 | Zabawy i zajęcia dydaktyczne oraz dowolne odpowiadające potrzebom i zainteresowaniom dzieci, ćwiczenia indywidualne z dziećmi dostosowane do ich możliwości i potrzeb, praca w małych zespołach, praca indywidualna, pobyt w ogrodzie. |
10h |
RELIGIA środa 1300 – 1330, czwartek 1230 – 1300
JĘZYK ANGIELSKI wtorki i czwartki 930 – 1000
DOSTĘPNOŚĆ nauczyciela NATALIA GINALSKA czwartek 1200 – 1300