Godzina | Czas trwania | Zajęcia |
8.00 – 8.10 | 0,10 h | Ćwiczenia poranne – zestawy ćwiczeń z określonymi elementami ruchu lub zabawy ilustracyjne inscenizowane przy piosence |
8.10 – 8.20 | 0,10 h | Krąg zmysłów i procesów poznawczych – aktywności i zabawy wspierające rozwój zmysłów oraz innych procesów poznawczych |
8.20 – 8.35 | 0,15 h | Czynności higieniczno –porządkowe |
8.35 – 9.00 | 0,25 h | Śniadanie |
9.00 – 9.05 | 0,05 h | Przygotowanie do zajęć |
9.05 – 9.20 | 0,15 h | Zajęcia dydaktyczne według przyjętego programu wychowania przedszkolnego |
9.20 – 10.20 | 1 h | Zabawy i zajęcia dowolne według zainteresowań dzieci, indywidualna praca z dziećmi |
10.20 – 11.20 | 1 h | Spacer lub pobyt w ogrodzie przedszkolnym, obserwacje przyrodnicze |
11.20 – 11.35 | 0,15 h | Czynności higieniczno – porządkowe |
11.35 – 12.10 | 0,35 h | Obiad |
12.10– 13.40 | 1,30 h | Przygotowanie do leżakowania, minutki dla bajki – czytanie dzieciom, wypoczynek na leżakach |
13.40 – 14.00 | 0,20 h | Ubieranie się dzieci po leżakowaniu, czynności higieniczno –porządkowe, zabawa ruchowa |
14.00 – 14.20 | 0,20 h | Podwieczorek |
14.20 – 14.30 | 0,10 h | Zabawa dydaktyczna, ćwiczenia utrwalające |
14.30 – 16.00 | 1,30 h | Zabawy i zajęcia dowolne, ćwiczenia indywidualne z dziećmi, pobyt w ogrodzie przedszkolnym |
Rytmika – wtorek od 14.30 do 14.45 oraz środa od 11.15 do 11.30
Język angielski – wtorek od 10.00 do 10.15 oraz czwartek od 10.00 do 10.15