Godzina | Czas trwania | Zajęcia |
7.00-8.00 | 1 h | Zabawy i zajęcia dowolne odpowiadające potrzebom i zainteresowaniom dzieci , indywidualna i grupowa praca z dziećmi |
8.00-8.20 | 0,20 h | Krąg zmysłów i procesów poznawczych – aktywności i zabawy wspierające rozwój zmysłów oraz innych procesów poznawczych. |
8.20-8.30 | 0,10 h | Ćwiczenia poranne |
8.30-8.40 | 0,10 h | Czynności higieniczno – porządkowe |
8.40-9.00 | 0,20 h | Śniadanie |
9.00-10.00 | 1 h | Realizacja zadań edukacyjnych z cała grupą w ramach realizacji podstawy programowej .Nabywanie kompetencji w obszarze fizycznym emocjonalnym , społecznym i poznawczym, zajęcia doskonalące umiejętność posługiwania się językiem angielskim .Udzielanie pomocy psychologiczno – pedagogicznej. |
10.00-10.45 | 0,45 h | Zabawy i zajęcia dowolne odpowiadające potrzebom i zainteresowaniom dzieci , indywidualna i grupowa praca z dziećmi |
10.45-11.45 | 1 h | Pobyt na powietrzu , obserwacje przyrodnicze ,zabawy dowolne i zorganizowane , spacery , prace porządkowe. |
11.45-12.00 | 0,15 h | Czynności higieniczno -porządkowe |
12.00-12.30 | 0,30 h | Obiad |
12.30-13.50 | 1,20 h | Bajkoterapia / czytanie dzieciom , zabawy dydaktyczne, ćwiczenia utrwalające z zajęć edukacyjnych ,relaksacja przy muzyce, pobyt w ogrodzie |
13.50-14.00 | 0,10 h | Czynności higieniczno -porządkowe |
14.00-14.30 | 0,30 h | Podwieczorek |
14.30-15.00 | 0,30 h | Prace użyteczne – porządkowanie zabawek na półkach , segregowanie materiału przyrodniczego w kąciku przyrody. |
15.00–17.00 | 2 h | Zabawy i zajęcia dowolne odpowiadające potrzebom i zainteresowaniom dzieci , ćwiczenia indywidualne z dziećmi dostosowane do ich możliwości i potrzeb , praca w małych zespołach , praca indywidualna , pobyt w ogrodzie |